Tęczowy tydzień


Założyłam nowy, kolażowy notes.

Niby nic wielkiego, a jednak. W starym jest jeszcze jedna kartka - czeka aż będę gotowa zamknąć tamten rozdział. W starym jest milion uczuć, każdy kolor mówi o czymś - o czym innym w czasie trwania mojej depresji, a o czymś innym podczas wychodzenia z niej czy już w czasie po niej. O czym będzie mówił ten notes?

Na razie jest strona tytułowa - tęczowa. Nadal będzie więc kolorowo, ale jakie znaczenie nadam tym kolorom?

Sama jeszcze tego nie wiem, ale postanowiłam zrobić eksperyment. Żeby określić jakie znaczenie mają dla mnie poszczególne kolory tęczy, postanowiłam w tydzień - od najbliższej niedzieli zaczynając - zrobić osiem nastrojowych kolaży (bo moja tęcza ma osiem kolorów, nie mogę pominąć turkusu i różu, za to indygo moje oko nie rozróżnia...). Mają one określić moje odczucia w związku z kolorami i tym samym pomóc mi znaleźć siebie w tym nowym etapie.

Kolaże pojawiać się będą codziennie, od niedzieli do niedzieli, na moim instagramie. Zachęcam Was do śledzenia! A może ktoś z Was zechce wziąć udział w eksperymencie? Jeśli tak, to tagujcie #tęczowytydzień :) I do zobaczenia tam!


Komentarze

Popularne posty