Wierzę w wiosnę!


Bardzo chciałam, żeby dniem otwarcia tego bloga był pierwszy dzień wiosny. I chociaż wiosna się spóźnia, to ja w nią wierzę i bloga otwieram.

W zasadzie to otwieramy. Ja, Mila i moja siostra, pshoom. Ona głównie robi poezję nagłówkową, którą będziecie mogli czytać w Poetyckie Poniedziałki. Ja kolażuję. Najpierw kolażowałam w ramach walki z depresją. Teraz, kiedy depresja jest już w zasadzie za mną - dla przyjemności. Dlatego moje dni blogowe podzieliłam na Sentymentalne Środy - te depresyjne i antydepresyjne - i Pozytywne Piątki, kiedy będę pokazywać kolaże bieżące, takie, w których staram się zachować optymizm. Możecie nas zobaczyć i przeczytać o nas jak rozwiniecie boczne menu.

To co? Kolażujemy!

Kolaż antydepresyjny, zrobiony wiosną 2016 roku, kiedy postanowiłam, że jednak nie chcę mieć depresji, a światełko w zimowym tunelu zaczęło być faktem, a nie tylko marzeniem.

Komentarze

Popularne posty